Πολιτική
Η αναβαθμισμένη και ποιοτική διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας αποτελεί αντικείμενο ιδιαίτερης μέριμνας της εκπαιδευτικής μας πολιτικής και στόχο που αναφέρεται στο σχέδιο δράσης (projet d’ établissement) του σχολείου μας. Η πολιτική αυτή ανταποκρίνεται στις νέες προκλήσεις που προκύπτουν από τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της πολυγλωσσίας και διαμορφώνει μαθητές που μπορούν να αξιοποιήσουν εκπαιδευτικές , οικονομικές και επαγγελματικές ευκαιρίες στην παγκόσμια κοινότητα μέσα από τη χρήση της αγγλικής γλώσσας.
Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής οι μαθητές ενθαρρύνονται να αναπτύξουν γλωσσική επίγνωση, διαπολιτισμική συνείδηση και διαμεσολαβητική ικανότητα μέσα από την ενισχυμένη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας (3 ώρες εβδομαδιαίως) και τη συμμετοχή τους σε παιδαγωγικά προγράμματα μεταξύ των δύο τμημάτων του σχολείου, ελληνικού και γαλλικού αλλά και σε διεθνείς διαγωνισμούς και διοργανώσεις, όπως τα μοντέλα Ηνωμένων Εθνών (MUN).
Διδασκαλία
Βασικός στόχος της διδασκαλίας είναι η εκπαίδευση και η διαπαιδαγώγηση του μαθητή μέσω της αγγλικής γλώσσας αλλά και η γλωσσική κατάρτιση που αποσκοπεί στην κατάκτηση της πιστοποίησης γλωσσομάθειας.
Οι μαθητές σε κάθε τάξη χωρίζονται σε τμήματα αγγλικών ανάλογα με το επίπεδο γνώσης της γλώσσας. Στην Α γυμνασίου, ο χωρισμός πραγματοποιείται μέσα στο Σεπτέμβριο, αφού έχει ολοκληρωθεί μια σύντομη περίοδος επαναληπτικών ασκήσεων. Για τις επόμενες τάξεις, στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς γίνεται από τους καθηγητές της αγγλικής γλώσσας μια συνολική επανεξέταση της προόδου του κάθε μαθητή και της επίτευξης των μαθησιακών στόχων του εκάστοτε επιπέδου και καθορίζεται εκ νέου το τμήμα, όπου θα ενταχθεί το επόμενο έτος.
Τα σχολικά εγχειρίδια που διδάσκονται ανά επίπεδο προτείνονται στις οικογένειες μετά από συζήτηση στην παιδαγωγική ομάδα των καθηγητών της αγγλικής γλώσσας, ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες και στα ενδιαφέροντα των μαθητών ανάλογα με την ηλικία τους , προσφέρουν κοινωνικές και πολιτιστικές γνώσεις και εξοικειώνουν τους μαθητές με κειμενικές και επικοινωνιακές πρακτικές, υπηρετώντας τους στόχους που έχει θέσει το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών και η Σχολή μας.
Τέλος στις αίθουσες διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας γίνεται χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων και διαδραστικών πινάκων με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.